EdaDeniz Merhaba arkadaşlar 46 günlük bebeğim var. Dün gece 11 gibi bezledim. Gece 2-3 defa kontrol ettim ama çişini yada kakasını yapmamıştı. Böyle olması normal mi?
Kaveda EdaDeniz canım doymuyor desem biberonla veriyormuşsun. Bence bi götürmelisin doktora çarsamba gununu bekleme 3 gun var daha.
Gizemms Kakasını yapmaması normal ama çişini yapmaması normal değil. Emiyor mu mama mı veriyorsun aç mı kaldı acaba
EdaDeniz Gizemms emiyor, geceleri biberonla sağdigim sütle besliyorum. Doğduğunda taş olabilir demişlerdi. Çarşamba günü nefroloji randevumuz var. Onu mu beklemeyelim acile mi gitmeliyim kararsız kaldım. Ortalık malum.
MasalMomy EdaDeniz çarşambayı beklemeyin acile götürün evet korona var ama bu da ciddi bir durum kaka yapmaması sorun değil birkaç gün ama çiş yapmaması tehlikeli olabilir baya uzun saat olmuş çünkü
Alya_sare EdaDeniz benm kızım 12 aylık 5 saat yapmadı hemn hastaneye götrdm tahlil yaptrdım enfeksiyon cıktı
turkuaz1290 EdaDeniz bikere benm bebeğimde 12 saat falan çişini yapmamıştı ama onunla birlikte ateşide vardı doktor 12 saat yapmaması hiç normal değil hemen getirin tahlil yapalım demişti ve enfeksiyon çıkmıştı malesef 😕
EdaDeniz MasalMomy bugün gittik doktora. Taş yapabilir dedi. Ultrason ve tetkikler yapılacak tekrar. Şuanda yapılabilecek başka bişey yokmuş.