Amineninannesimine Merhaba kızlar uyku egtmi alan varmı aranızda kızım 11 aylk asla desteksiz uyumuyor surekli aglama durumunda uykuya gecemiyor ve cok iştahsz onerisi olan varmı
Cktha Amineninannesimine çarşamba başlıcaz biz de iştah yok gece 2 saatte 1 uyanıyor . Perşembe baslancakti ama atakta olduğu için 1 hafta bekleyelim dedi psikolog tuğçe hanım
masalcianne Amineninannesimine hem beslenme hemde uyku eğitimi aldık bizde annelibebekten şuan ikiside süper diyebilirim
Mucizemveben90 masalcianne ne kadar sürdü bebegınız agladımı ve kac aylık cok soru sordum kusura bakmayın
Hasomums masalcianne merhaba bende rümeysa hanımdan almayı planlıyorum ama süreç nasıl ilerliyor biraz bahsedebilir misiniz? Beslenme ile ilgili sadece yönlendirme mi yaptı bir liste düzenlemesi oluyor mu ?
masalcianne Mucizemveben90 bebeğim ağladı ama mızırdanma tarzıyla rümeysa hanımın önerisiyle hep destek verdim 2.günden sonra ağlamadı hiç . Bebeğim şuan 14 aylık 7 aylıkken eğitim aldık 26 gün sürdü
masalcianne Kutay09 bebeğin beslenme aralıklarını nasıl ve ne şekilde beslemem gerektiğini anlatmıştı iştahsızdı onuda aştık
anneCANan masalcianne merhaba bende almayı düşünüyorum 7. Aydan bu zamana kadar hiç uyku düzeninde şaşma olmadı demi
masalcianne Hasomums Beslenme için önce bebeğinin ne yiyip içtiğini yazıyorsun alerjisi varsa onları falan sonra o bebeğin ayına göre öğünler yazıyor 5 günlük o 5 gün bitince 10 günlük program yazıyor onuda takip edip 15 günlük program hazırlıyor o süreçte yedirme şekilleri vs anlatıyor ve oranlarda artıyor gün gün
masalcianne Hasomums uyku düşünüyorsan o ayrı bir boyut oluyor zaten tamamen bebeğine özel hazırlıyor programı ne kadar süreceği bebeğinizin alışkanlıkların a göre şekilleniyor
Mkelebek Kizlar bu uyku egitimi sizlere zor oluyomu.. sabir isteyen bisey sonucta yani yeter ya dediginiz oldumu
Kutay09 masalcianne ilk zamanlarda saat ayarlama dönemi yani,45dakikalik uykular verdi bize Rümeysa Hanım,bebeği uyandırmak sizde de zor oluyor muydu,bazen uyuyacağı tutuyor oğlumun:) uyanınca mızmız oluyor arada beklediğimiz zaman zor geçiyor
masalcianne Kutay09 evet başlangıçta bizim uykularımızda 30 dakikaydı rümeysa hanım bebek çok yorulmasın diye önce 45 sonra1 saate uzatarak geçiş yaptı uyandırmaya başladıktan sonra yavaş yavaş uzuyor zaten
Hasomums masalcianne benim bebeğim mama sandalyesine oturmuyor yatarak ekran karşısında zar zor yediriyorum bu alışkanlığını nasıl bıraktırabileceğim gibi konularda yönlendiriyor mu acaba? Uyku eğitiminin beslenme şekli de lazım bana 🙈 hatalı olan bütün beslenme düzeni var yesinde nasıl yerse yesin mantığı ile geldik bugünlere ama hala kilosu çok altında gidiyor en azından beslenmesini de düzenlemek istiyorum.
Mucizemveben90 masalcianne benım bebegım hamakta sallayarak uyuyor ama şuan ona bıle dırenıyor cok ağlıyor sizce faydası olur mu
Hasomums masalcianne uyku + beslenme birlikte düşünüyorum. İkisini aynı anda mı düzenliyor yoksa uyku bitiyor beslenme öyle mi başlıyor ? Çok soru sorduk sana hakkını helal et çok teşekkür ederim ☺️
masalcianne Mucizemveben90 ben sabaha kadar ayağımda sallıyordum gündüz hamakta durdugu an uyanıyordu sen düşün 😇