bus00 Kızlar bebeğimi emziriyorum ama yetersizmiş gibi hissediyorum o uyuyunca üzülüyorum memede eğer doymasaydı ağlarmıydı
Ftrhn bus00 benim bebişimde uyur bazen dalar doymadığında gazını alırken veya memeden çekince ağlar. Tok olduğunda uyumaya devam eder. Tok bebeiş emmej için ağlamaz canım. Bazen sırf ten tene olmak isteyebilir ama
havos bus00 meme delisi olup belki sırf memede durmak için ağlayabilir doyduğu halde ama karnı doymuş olmasa uyumaz bebişin canım
[silindi] Ftrhn valla benim bebeğim sütüm olmasına rağmen bazen memeden iner inmez tekrar aranmaya başlıyo bu aç olduğunumu gösterir yani yada sütümün yetmediğini?