Ben de yenidoğdugunda budizz ayicik almıştım anne karnındaki sesleri süpürge sesi falan çıkarıyor. Yanına koyuyordum süpürge sesiyle uyuyordu. Sonra emziği biraktik emerek uyumaya alıştı 😑 Yinede hep beşiğinde duruyor yanina koyuyorum ama alışmadı öyle 🤷🏻♀