smile56 benim de kızım yenice 4 aylık oldu uyku eğitimine başladım yavaştan. Ben de bir uyku arkadaşı edinsin istiyorum çünkü uyurken hep benim ellerimi tutuyor, ilerisi için istiyorum. Uyku arkadaşıyla ilgili okuduklarıma göre ne çok büyük ne küçük boyutlarda olmalıymış ve sadece uyuyacağı zaman ortaya çıkmalıymış başka zaman görmemeliymiş. Oyuncağı, beşikle ya da yatakla değil uykuyla ilişkilendirmesi lazımmış