Gamze444 uyutamiyoruuuuuuz😁😁 vallahi bizim uyku surecimiz çok zorlu .yanında illa bi otobüs, süpürge, beyaz gürültü bi ses açık olması gerekiyor yoksa ağlamaktan helak oluyor. Bi yandan ayagimda sallayıp, biyandan emzik tutup, biyandan ellerini tutuyorum .hamak beşik aldık ama orda da dönmekten uyumuyor.birde uykusu varsa emmiyor kesinlikle .emse aslında uyuklayacak ama çok pis inadı var 🤭5 aylık buarada