ervam1 7ay15gunluk bebeğim var tek göğüs gidiyo aylardır diyer göğüsü ne yaptıysan almadi deliricem artık yara oldu göğüsün etmiyo onurunuza nasıl alışır bi soyleyin
Beyzalila ervam1 ters emzir canım yada onu sağda ver biberonla. Yoksa mastit olursun ben yaşadım diye yazıyorum.
Gamzeekra Benimde 4.5 aylık bebeğim sağ tarafı almıyodu hep uyku aralarında veriyorum yani çok ayık olmuyodu öyle öyle alıştı ama yinede sol tarafı daha rahat alıyo farklı pozisyonda vermeyi deneyebilirsiniz uzanarak veya dolaşarak flan
ervam1 Gamzeekra herşeyi denedim asla kabul etmiyo asla sağ tarafımı aliyo solu asla durmuyo AGzina 😥 ne pozisyon kaldı ne silikon üç herşeyi yaptim ağlıcam artık o haldeyim
ervam1 Synmannesi hayır tek göğüs sadece biberon almiyo ki sıpa kilosu iyi sütüm coook ama onur tarafı hayatta emmiyo