Deletedmom357 2 aylık bebeğim var, beşiği odamızda gece beşiğinde uyutuyorum, gündüz salonda kanepe de, ana kucağı almıştım, sevmedi ve durmadı içinde maalesef, gündüzleri de beşiğinde uyusun istiyorum, bir sakıncası olur mu gece uykusu için?
Fatmabgoksel Deletedmom357 olmaz bence ben oglumu bu sekilde yatirmistim, hatta ben dogdugunda reflu yatagi almistim, onu salonda koltuga koymuştum orada uyuyordu, sadece guzduz de karanlikta uyutulmaz diye biliyorum gece gunduz ayirimi olmasi lazim, gun isigi gerekli yani :)
serebro Deletedmom357 bir sakıncalı olmaz. Benimki gündüz uyumuyor beşiğinde uykusu çok hafif nerde uyursa orada kalıyor beşiğe götürdüğümde uyanıyor malesef
Deletedmom357 Fatmabgoksel yatak odamız da bayağı güneş alıyor o konuda problem yokta, benim ki ilk 1 ay reflü yatağında uyudu sonra onda da durmadı
Deletedmom357 Azizeguney bir ara bir yazı okudum, gündüz beşiğinde uyutmayın, gece bu defa uyumaz gibisinden, aklımda öyle kalmış, beşiğine koyayım öyleyse gündüz de, daha rahat oluyor çünkü
Azizeguney Deletedmom357 Kesinlikle daha rahat olur o yerinde uyurken bizde ev işlerimizi hallederiz 😀
Deletedmom357 serebro benim her yerde uyanıyor maalesef, gündüz uykusu hiç yok, ne anakucağı sevdi ne reflü yatağı, öyle koltuk kenarlarında 5-10 dakika uyuyor en fazla