balmom canım hiçbir bebek sıkıstirilmayi, öpülmeyi sevmez ki şu an en hareketli zamanları özgür olmak istiyorlar. Doktor içinize kurt düşürdü tabi ,her belirtiyi otizme yorarsınız.Gec yürümesi genetik olabilir sizde yada babasında var mı bu durum?kızım da 14 aylık tutunup kalkıyor sıralıyor ama yürüme yok daha.Ben 16 aylıkken yürümüşüm bana çekmiş belli ki.Katilarak ağlaması,insanlari yabancılamasi çok normal bana göre, çünkü hep evde yalnızmış,kızım da öyle kimseyi görmüyor hıc çıkmayız dışarı ondan.Baska bir doktora daha gösterin içiniz rahat etsin