Arkadaşlar götürdüm kilo kaybımız olmuş dr sürekli emzirdiğin için sütün kalitesi düşmüş aç olduğu içinde sürekli emme ihtiyacı duymuş sürekli emmek için çaba gösterdiğinden dolayı kilo kaybı yaşamış dedi bol bol dinlenip uyuman gerek dedi bende bi kaç sıkıntı yaşadım Eşimin ailesi tarafından üzülüp ağladım gece uykusuz kaldım bebeğimi imzirdiğim için oda sütün kalitesini düşürmüş bazen saydam su gibi geliyordu sütüm o zaman vermemem gerekiyormuş mama takviyesi yapalım dedi dr um bende sürekli emiyor kilo almıştır diye seviniyordum daha yeni yeni toparlanıyorum sizede çok teşekkür ederim