Merhaba anneler sizden bir ricam olacak yardımcı olursanız sevinirim. Kızım 14 aylık ve hiç bir şey yemiyor sadece emiyor ve sağlık ocağındaki doktor zinobest ve polivit yazdı. Biri yarım ölçek olacak şekilde kullan dedi ama ben unuttum hangisi olduğunu ulaşamıyorum da izinde galiba. Daha önce kullanan oldu mu ve sabah hangisi akşama hangisi daha etkili oluyor. Kullanan yazarsa çok sevinirim.