Zynp-demet Bebeğim 13aylik eşimle ben pozitifiz bebeğime ne kadar dikkat etsemde büyük bir ihtimalle oda oldu test için aradık gelmediler bı gece ateşlendi şimdi de burnu akıyor hiriltisu var oksuruyo sabaha kadar malum dışarı da çıkamıyoz evde antibiyotik var doğal yolla ne denediysem geçmedi sağlık ocağı sordum öksürük içinse antibiyotik kullanabilirsiniz dedi ama tereddutte kaldım geçiren anneler ne kullandınız nasıl geçirdiniz acaba
Moryel06 Zynp-demet merhabalar benim oğlum da 3 ay 25 günlük daha yeni covid atlattık.14 günlük karantina sürecimiz bitti.İlk belirtileri oğlumda gördük öksürükle başladı sıklaşmaya başladı öksürüğü.Daha sonra ateşi yükselmeye başladı.Hastaneye götürdük bütün her şeyi temiz çıktı.Kan idrar ciğer filmi hepsi temizdi.covid testi yaptılar.pozitif çıktı.eve geldik tekrardan düşmedi ateşi vs.devam etti beslenmek istemedi sürekli uyku halindeydi.sağlık ekibi geldi.Hastaneye sevk ettiler gittik.Uygulanan tek şey calpol ateş düşürücü şurup ayına göre ölçeğini söylüyorlar ne kadar vermen gerektiğini.ilk gün 4 saat arayla onu verdik.bir de ateş çıktıkça soğuk kompres soğuk su pamuk işte alnına koltuk altına .sık sık istemese de şırıngayla falan beslemeye çalışın.Emme sorunu beslenme sorunu yaşadık biz bi kaç gün ama sonra hemen hızlıca toparladı.Ve şuanda beslenmesi de sağlığı da eskisi gibi iyi şimdiden geçmiş olsun.bu şurubu deneyebilirsiniz ama yine de hastaneye götürmekte fayda var.en azından kan değerlerine ciğer filmine bakarlar içiniz rahat eder.İyi günler dilerim geçmiş olsun
Moryel06 Zynp-demet bir de gelmiyorlar test için biz de kendimiz için çok aradık kayıt aldık gelcez dediler biz atlattık daha halen gelecekler gelmezler yani kendiniz götürebilirseniz daha sağlıklı olur iyi günler ☺️
Moryel06 Zynp-demet hastane için dışarı çıkabiliyorsunuz karantina sürecinde bildirin böyle böyle acil durum bebeğim ateşleniyor götüreceğim diye sorun çıkartmazlar
Moryel06 Zynp-demet siz yine de bi sorun sizinn bebeğiniz daha büyükmüş antibiyotik kullanılabilir mi tabi bilmiyorum ama biz sadece calpol şurupla atlattık.öksürüğü de kendi kendine geçti iki üç gün içinde tamamen düzeldi.Çocuklar daha rahat atlatıyor şükür ama dediğim gibi bir hekime göstermekte fayda var siz götüremiyorsanız bile bi yakınınız mutlaka götürsün iyi günler dilerim
Crocussss Yakın arkadaşımın bebeği de atlattı 8 aylıkken. Dr ilaç vermemiş d vitamini, demir ve probiyotik kullanmış. Mutlaka bol bol emzirin demiş beslenmenize dikkat edin demis anneye de. Ev yapımı yogurtlarinda probiyotik damlatarak vermiş çocuğa.