zynoom54 Kizim 4 ayluk ilk aylarda emzik aliyordu ama ole her dakika degil arada simdi tamamen birakti ellerine gecti tekrar tutarmi kizlar sizce napmaliyim
serebro zynoom54 tutmuyorsa tutmuyordur eldiven vs takmayın çünkü tam keşif ve oyuncak vs kavrama zamanı. Benim bebegim de sürekli tutmaz sadece uykuya geçişte.
Happy_boy zynoom54 benimki de sizin gibiydi… 4. Ayda avent emzik aldım tutuyor şimdi… genelde bu emziği emiyorlar
Tugce6767 zynoom54 boşver emzik zaten sağlıklı değil benimkide emmiyor neden uğraşıyorsunki😂ellerini emiyor arada benimki bu aylarda tüm bebekler aynı ellerini keşfediyrlar.doktorumuz eldiven giydirmeyin zihni gelişsin demişti ben hiç giydirmedim