nrcnmrt Zeynepppppp bizim ilaç hausmann ferrum. Her zamanki gaz huysuzluğundan daha da fazla ya. Gün boyu kucağımda kaldı ağlamaktan. O da ben de çok yorulduk😔 hiç böyle olmamıştı.
Zeynepppppp nrcnmrt ben degistircem ilaci o ilaci kullanmam yani bebegimin ıkınmasina aglamasina dayanamam sende kullanma degistir bence canim
Kadergls Sağlık ocağının verdiğini kullandığım ilk gün bizimde koyu renkti sonra değiştirip Sedefer aldık şuan bi sıkıntı yok rengi normale döndü
Deletedmom12 Yaseminnnnnnnnnnnnn kan damlası yani Demir ilacı bebeklerde iştahı da çok etkiliyor bence doktorunuza danışmadan kullanmayı bırakmayın...
Yaseminnnnnnnnnnnnn Deletedmom12 yok bırakmadım zaten kullanıyorum hala.. ilk görünce panik yaptım ama sanırım normalmiş. Kabızlık yapmadığı ve daha başka sıkıntılar olmadığı sürece devam dedi doktorumuz.. iştahında ne gibi etkisi var acaba?
Deletedmom12 Yaseminnnnnnnnnnnnn iştahı arttırmasının sebebi bebekte demir ilacını kullandığı için kansızlığın olmaması, tam tersi durumda kansızlık oluyor ve iştah azalıyormuş.
Yaseminnnnnnnnnnnnn Deletedmom12 yani kan ilavı kansızlığı önlediği için iştahıda artmış oluyor değil mi? Yanlış anlamadım..