7 buçuk aylık oğlum bayadır biberonu reddediyor sadece ek gıda yemek istiyor doktora götürdüm biraz zorla, aç bırak içmesi lazım dedi. Nasıl zorlanır ki kafasını çeviriyor, tükürüyor, ağlıyor. Akşama kadar aç bıraktım öyle mama verdim yine içmiyor sadece gece uyurken zorla 60 cc içiyor. Kaç tane biberon kaç tane mama değiştirdim yine yok içmiyor. Bu durumda olan var mı napayım ek gıdayla devam mı edeyim kafayı mı yiyeyim sizler ne yapıyorsunuz?