mamAras canım bizde öyleyiz, pardon öyleydik. Kızım 2 ay 13 günlük resmen azaldı, şimdi haftada bir bazen 2 haftada bir oluyor, akşam saatlerinde oluyor. Banada 3 veya 4aya geçer demişlerdi. Gün sayıyordum. Ama çok şükür baya azaldı. Ben çıldırma noktasına geliyordum artık. Darısı başına inşallah, cok zor çünkü.