Kızım 6 ay 10 gülük oldu beşi tamamladığı gün den beri geceleri gaz ve kabızlık dan mosmor kesilip gündüzleri uyumayan geceleri ağrıdan uyumayan bir bebek haline dönüştü ıkınıyor fakat ne ağızdan ne polodan çıkaramıyor. Ek gıdaya başladım havuç püresi, kabak,üzüm kavun yoğurt üçer gün ara ile başladım kanunun kabızlık yaptığını duyunca bıraktım,ek gıda verdiğin zaman geceleri huzursuzlanıyor ek gıdaya başlamaya korkuyorum bebegin tam olarak oturmuyor destekli oturuyor suyum yeterli geliyor da o yüzden ek gıda fazla mı geliyor acaba ama günde 40 dakikaya bir uykudan uyanıp tok bile olsa emmek bir saate bir geri uyumak istiyor iki diş çıkardı şaşırmış durumdayım bana bi yol söyleyin lütfen ayrıca fitil veriyorum yarim yumuşatıp çıkarıyor erimiyor fitil fitilinde bir zararı olur mu 3 kez verdim