Durununannesi06 SeymaBeyza yok bende cok korkuyorum o yuzden yatırmam canım ama gozunu gram kapamıyo🤦🏻♀️
Aaysegulll Durununannesi06 büyük ihtimal güvende hissetmek istiyo 1 ,5 ay kadar gece gündüz o sesle uyudu kızım 3 . Ayına kadarda uyuyana kadar açtık kapatırken sesini kademe kademe kısarak kapatin
MirzaBoranArslan Durununannesi06 doktora gitmenizi tavsiye ederim gazı olabilir. Ben biogai gaz ilacı kullandım oğlum kolik değildi kaka problemi yoktu ama gazı vardı bazı günler yatağına koyar koymaz uyanıyodu bazı günler uyutamıyodum. Göğsünüzde yatırın o güven uyutuyo. Allah yardımcınız olsun güç kuvvet versin. Geçecek
Durununannesi06 MirzaBoranArslan amin cumlemıze canım bıogıada degilde sam sımplex kullanıyorux doktor onu onerdı
happyteacher Geçecek hepsi gerçekten 2. Ya girdiğinde özellikle. Sabır edin ben artık yapamıyorum bakamıyorum demiştim. Ağladığımı çok bilirim ama geçiyor. Yine çok rahat olmuyor ama eskiye göre iyi
reynwoman happyteacher aynen bende öyle diyorum şuan özellikle de geceleri cok zor oluyor gündüz bi nebze geceye göre daha iyi geceleri hiç susmuyo sürekli ağlıyo uyku zaten kesinlikle yok bazen cıldırcak gibi oluyorum dayanamıyorum artık bakamıyorum diyorum 😪😪
reynwoman Durununannesi06 aynen öyle valla ya şu süreçten inşallah psikolojimiz daha cok bozulmadan cıkarız umarım
Esmataha Durununannesi06 kız benimki iki yaş sekiz aylık valla kendimi pencereden aşağı atasım geliyor yıldım artık. 12 den önce uyumuyor gece en az üç defa uyanıyor sabah 6 da da mesai başlıyor. Birde dört aylık bi oğlum var. Ev değil tımarhane.
reynwoman Esmataha oyyy rabbim size daha cok sabır versin ben bitaneyle delirdim hemde daha 48 günlük 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
reynwoman Şu elektrik süpürgesi sesi fön sesi hepsini açıyorum herkesin bebeğini uyutan bu sesler benim kıza gram fayda etmiyor 🤦🏼♀️😪
Zeynep2304 Gazi yokmuş gibi oluyor ama gazdan ilk dört ay böyle çok zor bol bol masaj yapın karnını zeytinyağıyla yağla mendilini isit karnına koy kimyon rezene için bebegede verebilirsin
Meryemela72 Durununannesi06 duş aldırıp uyumayı deneyin. İşe yaramaz ise kundak yapın gozunun üstüne Bi tülbent koyup sallayın ya ayağınız da ya beşikte. Fön makinesi sesi yada araba sesi açabilirsiniz.
Hasanveannesi Durununannesi06 canım aynı bizde öyleydik sürekli kucaktaydı ama İnan geçiyor gazı vardır büyük ihtimalle miniğin