Bebeğim 38 günlük başı aşırı derecede sıcaktı iki gün önce ateşini ölçtüm 37,5 çıktı gece 38i görünce acile gittik kan idrar ve dışkı tahlili yaptılar hepsi temiz devam ederse getirin belinden omurilik sıvısı alacağız dediler sabah iyiydi şimdi yine yğkseldi ateşi calpol verince düşüyor bi süre sonra yine yükseliyor başına böyle bişey gelen var mı belinden sıvı alınırsa bişey olur mu kafayı yicem 😪😪😪