Aliuras Merhaba, 3 aylık bir oğlum var ve yaklaşık 1 haftadır gece besledikten sonra çiş yapmıyor. Neden olur? Bilgisi olan var mı hanımlar? Yaklaşık 6 ila 8 arası gece de 2 kere beslememe rağmen bezi kuru. Sabah uyandıktan sonra iki veya Üç bez dolduruyor.
Kadervural Aliuras suna kadar yaklasik 10 kisi ayni seyi yaşıyor bizde de ayni acaba buyuk bez mi kullaniyoruz ondan mi kaynaklı mavi cizgi dolmuyo srka tarafa gidiyo belki
Canan09 Aliuras canım aynı dert bizde de vardı. 3. Ayda ve doktor su takviyesi yap dedi yaptım ve düzeldi. Beslenmeden sonra az az vermeye başla
serebro Aliuras 3 aylıkken bizde de cisli bez sayısı azalmıştı kilo alımı normalse idrar tahlili istenip idrarina bakılıyor temizdi bizim su takviyesi yapmaya başladık düzeldi
Aliuras Kadervural bnm kupkuru bezi. Bide şu saate kadar 120/120 ml 2 kere beslenmiş bir çocukla hala mi çiş yapmaz?
Aliuras Canan09 ben anne sütü ve mama destekli bekliyorum. Sütüm ne yazık ki yeterli gelmiyor. Siz nasıl besliyorsunuz? Ayy inşallah önemli birşey yoktur. İçime bir korku düştü şuan 😔😔
Aliuras serebro gecen hafta gittik kontrole kilo alımı iyi dedi.. ama yine de korktum ben doktora mesaj attım bakalım ne diyecek?!
serebro Aliuras aynı mesajı bende atmıştım doktora tok karınla su ver demişti. Tok karınla olması önemli midesi suyla sismemesi için. Kontrole gittiğimizde de bir problem olmayınca suya devam. Erkek bebek sıcağı sevmez daha fazla terler ve su kaybeder demişti. Öyle. Oğlum çok terliyor
Aliuras DOKTORA GÖNDERDİĞİM MESAJ;Günaydın Suat Bey pazar günü rahatsız ediyorum ama Uras dün akşam saat 23.00 den bu saate kadar hiç işemedi. 23.00 ( 120 ml mama) 02.00 (70 ml anne sütü+ 70 ml mama) ve sabah 07.00 (120 ml mama) de besledim bu saat oldu hala işememiş. Bir problem mi var acaba?
Canan09 Aliuras aynen bizde öle anne sütü+mama devam ediyoruz. Mama içtikleri için susuz kalabılıyorlar. Anlıyorum endiseni ama su verdikten sonra düzeliyor cnm.
serebro Aliuras bende emziriyorum. Sıcak havalarda terleyerek su kaybettiği için yeterli olmayabilirmis. Emzirdikten sonra 1-2 çay kş. su verdim hep birşey olmadı şuana kadar suyun bir zararı olacağını sanmıyorum. Önemli olan tok karınla vermeniz ki suyla şişmesin midesi.
Canan09 Aliuras canım sen az az 1 cay kasıgı ver isterse devamını verirsin. Önemli olan ac karna vermemen