Ya ben bu uykudan cok bunaldim. Suan saat 07.00 ben oturmus agliyorum. Cocuk gun icinde uykusunu alsa da . Gun icinde uyutmayip yorsam da. Dus aldirip yatirsam da. Ya her yoku denedim kacta yatarsa yatsin sabahin 6sinda 7sinde ayakta ben cok yoruldum yiprandim. Hamileyim birde ya duzen kurmaya calistikca olmuyor. Ve uykusunda çok donuyor cok. Tam derinde yatmiyor sanki valla napcam ben nasil olcak bu doguma 2 ay kaldi ben buyudukce duzelir diye dusundum 1 yastan sonra biraz daha gec uyanir diye dusundum ama olmadi. Cevremdeki bu yastaki cocuklar 9 10 11 gibi uyaniyor ya 😭😭😭