Bir aylık kızım var geceleri ağladığında sesini duyamıyorum. Alarm sesini bile duyamıyorum. Gece eşim uyandırıyor. Onun sayesinde uyanıyorum. Normalde uykum hiç ağır değildir ama doğumdan sonra böyle oldum. Rezene çayı, süt artırıcı çaylar (humana) içiyorum ondan mı bilemiyorum. İki gün önceye kadar allerset kullanıyordum hala onun etkisi mi devam ediyor onu da bilmiyorum. Kızım da gece çok zor uyanıyor. Karnını tam doyuramadan uykuya dalıyor. Onu da uyandırmakta çok zorlanıyorum. Benim gibi bu şekilde problem yaşayan varsa lütfen yardımcı olsun. 🙏😐