Diyalizteknikeri Bebeğime ne kadar süt versem boğazında kalır. Bıgün bile aynı durumu yasadım bu sefer kızardı. Sütüm hızlı akıyor ne yapmam gerek. Fikri olan bana yardım edebilir mi?
bitanem123 Diyalizteknikeri c pozisyonunda tutun memeyi ve bıde emzirme tekniğinizi değiştirin internetten bakarak ölede olmadı önce biraz sağın elinizle sonra bebeğinizi emzirin
CigdeminMevasi Diyalizteknikeri bnmde sütüm tazyikli geliyor ya ilk iki dk göğsmü makas şklinde sıkıyormbfışkırmasını önlemk için yada emzrme öncesi 10-15 cc elmle sağıyorum
Diyalizteknikeri bitanem123 c pozisyonu kullanıyorum da o daha cok akmasını sağlıyor kanallaro serbest bırakıosun gibi geliyor
Diyalizteknikeri Bbabba galüba makas yöntemi ile hızlı akışı önleyeceğiz. Vr süt vermeden önce biraz sağma yapmamız gerek.