Neden ağlasın ki? Eğer anneanesinde babannesindeyse siz bırakıyorken yada şöyle söyleyim güvendiği kucaklara bırakıp çıkıyorsanız ağlamaz. Sevdiği alıştığı insanlar yanındayken ağlamaz… tek başına bırakmıyorsunuz neden ağlasın? Bu bir sevgi gösteresi mi sizce? Çok tuhaf bir istek gibi geldi bana bu. Siz size bağımlı bir bebek arzuluyorsunuz ama bu iyi bir şey değil. Size bağlı olsun bağımlı değil. Hayatınızdaki herşey için geçerli bu bana kalırsa. insan arkasından bebeği ağlamadığında işlerini yapmaya daha rahat gidiyor. nasıl olsa mutlu huzurlu diye düşünüyor… bende bebeğim için işimden ayrıldım. Ufak tefek işlerimi halletmeye çıkarım anneannesinde dedesinde kalır ağlamaz hiç… çok mutlu olurum bu duruma