Bence sana tavsiyem …..
sag fazla ise sonra çok lazım olucak dışarı çıkarken bazi atak haftaları oluyor meme reddi oluyor benim Kızım suan bir aydır meme reddi yaşıyoruz sütüm az sağıp vermem lazım emmeyince çok zorlanıyorum KESK’e başta çok koyaydım çıkarır verirdim zorlanmazdım sen de sağ koy buzluga 3 ay içinde kullan fazla ise