evlatkusum annelik ah annelik Allah’ım isteyen herkese nasip etsin 🙏 hiç bitmez hiç tam hissetmezsin… Ben emziriyorum ama ise gitmek sorundayim bı de bana sor nasıl vicdanım sızlıyor nasıl istiyorum hep hep yanında kalayım. O ağlarken ise geç kalıp yine de gitmek zorunda olmak… Del del diye kapı arkasından seslenirken merdivenleri inmek… Rabbim sağlık versin onlara da bize de, sevgimiz onları hep mutlu edecek ama anne olarak biz hiç evet tam yaptık diyemeyecegiz çünkü herşeyin en iyisi onların olsun hep daha çok olsun istiyoruz… Rakı içmek için emzirmeyen, keyif çatmak için bebeğini bırakıp gidenler var, biz bu kalplerle bebeğimizi çok mutlu edeceğiz önemli olan da bu, sevgi vermek gerisi boş 🧡