Merhaba arkadaşlar, 45 günlük bebeğim var. Lohusa kanamam 32. Gunde bitti. Biraz önce kibrit kutusu büyüklüğünden biraz küçük siyah bir parça düştü ve çamaşırimda da aynı renkte leke olduğunu gördüm. Başına böyle bir şey gelen var mı? Regli mi oldum acaba?