Bugün bi halsizlik vardı üzerimde gündüzden hafifte boğazım aciuodu akşam yattıktan sonra acayip bi titreme geldi ama öyle böyle değil tüylerim diken diken o şekilde kendimide çok kötü hissediyorum corona geçiren veya yakınında şahit olanlar yardim 2din ateşimde 38 cikiyo napiyim sabahımı bekleyim hastaneye mi gideyim 2 buçuk Yaşında da bir kızım var