Merhaba hanımlar bizim önümüzde ki ay yani 3. Ay ında rota virüs aşısı var sağlık ocağındaki hemşire isteğe bağlı dedi çok gerekli olan açıları zaten devlet ücretsiz yapıyor Buda size kalmış dedi isterseniz yaptırabilirsiniz dedi sorum şu ben yaptırmayı istiyorum aşı ücreti ne kadar Ve yaptıranlar Var sa bebekde çok Yan etkisi oluyor mu şimdiden cevap veren herkese teşekkürler 🙏