Cennet1212 https://imgyukle.com/i/5xSQMh Aylardir bu şekilde isilik değil çünkü hiç duzelmedi çocuk doktoruna götürdüm 3 kez nemlendirici yazıp gönderdiler pişik kremleride kullandık hep bu şekilde sivilce gibi bunun için cildiyeyemi götürmem gerekiyor
sukranaslier Cennet1212 doktorunuzu değiştirin canım başka bir doktora götür bende boynunun altında isilik zannediyordum ekzamaymış bir şey alerji yapıyor olabilir
BalarisiYusra Cennet1212 alerjik bi durum gibi duruyor doktora götürün bakarlar zaten alerjisi neye karşı var diye canım
Sum2860 Atomik dermatite benziyor benim oğlumunda başta böyleydi daha sonra yaraya dönüştü alerjiden dolayı olmuş doktorumuz bi karışım yazdı 1 günde düzel doktorunuza atopik dermatit olabilir mi diye sorun bence
Cennet1212 sukranaslier öyle yapacam ya 3 ayrı doktora götürdüm biride adam akilli ilgilenmedi geçer dediler gönderdiler egzamaya kremmi verdiler
Cennet1212 BalarisiYusra götürdük aslinda kanda baktılar bir sey cikmadi acaba deridendemi yaptırsam test bilemedim
Emineyilmazz Cennet1212 egzama gibi yani atopik dermatit. Kızımda da vardı çok şükür geçti kremlerle. Doktora gidin krem veriyor
Cennet1212 Emineyilmazz benimde aklımdan geçen o cildiyeye goturecegim çocuk doktorlari hiç ilgilenmedi cidden geçer dediler 4 aydır böyle
Ezgimmm Cennet1212 Allah şifa versin inşallah doğal içerikli bir nemlendirici kullanın mutlaka belki o da iyi gelir
BalarisiYusra Cennet1212 zamanla geçer bu tür ufak şeyler endişe etmeyin benim de kollarımda ufak ufak kabarcıklar oluştu kilodan mıdır nedir anlamadım
Sum2860 Cennet1212 3 farklı krem yazdı eczanede hazırladılar gramları çok önemliymiş o kremi kullandım akşam sürdüm sabaha hiç bişeyi kalmadı şimdi her türlü yara pişik isiliğe o kremi sürüyorum onunla geçiriyor
Ezgimmm Cennet1212 mustela hydra bebe kullanıyorum ben tamamen doğal içerikli biraz pahalı ama ben iki aydır kullanıyorum iki ay daha gider kıvamından dolayı çok sürmek gerekmiyor kızımın karnı bilek dirsekleri öyle oluyordu şuan geçti belki o işe yaramıştır