Ygz Seymayna valla cıkana kadar sırtını ovalıyorum🙄 Birde bizim doktorun gösterdiği teknikler var onlarda işe yarıyor 25 30 dk ugrastıgım günlerde oldu gecenin körü cocuk uyurken.
Ygz Seymayna benmkisi uyurkende cıkartıyor. Mesela parmak uçlarınızlada sırtına masaj yapar gbide yapın oylede gaz cıkartıyır özellikle koltuk altının hizasında olan yerlere doktorumuz göstermişti gece bu yöntem işe yarıyor
Dogamm Ebeoz geçmiş olsun canım bizim de ast alt ve ggt yüksek çıktı sizin değerleriniz kaç acaba gaz ilaçlarının etlisi var mıdır ben de sab ve biogaia kullandım
Ebeoz Dogamm bizde kalsiyum ve alt yüksek çıktı. Görümcem doktor bırakmamı önerdi gaz damlalarını. Doğrusu bıraktıktan sonra da gaz durumu kötüye gitmedi. Çok da faydası yokmuş zaten