masalcianne
Merhaba,
Benim oğlumda da iştahsızlık var doktorumuz möllers önerdi 3 aydır kullanıyoruz. İlk kullanmaya başladığımızda faydasını gördüm ben biraz açıldı iştahı. Möllers de zararlı hiç bir şey yok tamamen doğal vitaminler içeriyor gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.