Minti20 2 yaşına kadar emzik emdi hatta disleri keskinlesmeye başlayınca kemirmeye başladı günde 2 emzik çöpe gidiyordu artık baktım ne para nede emzik dayanıyor agzina son emzigini verdim onuda 1 gün sonra kemirerek yarısını kopardı gece uyuturken verdim ağzına yine kemirirken kökten kopardı bende iki parçaya gelen emziği iki avucuma alıp hangisi diye sordum birini alsa ucunu ucunu alsa tutmaci yok o gün bı kaç gün zorda olsa uyudu emziksiz tabi az uykuyla uyandı artık emziksiz duramayinca bitane aldırdım kullandığı emziğin bı tık küçüğünü almış eşimde bulamayınca verdim onuda red etti o günden sonra bir daha almadı hatta bazen deneme amaçlı kuzenimin kızının emzigini veriyordum gösterince onuda red ediyor tamamen emzikten kurtuldum şükür şimdi sallanmadanda uyutursam o zaman çok iyi olacak