17,18 ay için neler yapıyorsunuz acaba? Bizim ev oyuncak doldu çabuk da sıkılıyor oyuncaklardan.Parmak boyası,mum boya,kitap okuma,baloncuk yapıp patlatma,hayvan taklitleri,dans,organlarımızın yerlerini öğretip soruyorum o da gösteriyor,buzdolabı magnetlerinden hayvanları ve meyvelerin isimlerini söylüyorum o da buluyor,öğlen ve gece yatmadan küvetinde oyunla banyo,2-3 günde bir dışarı çıkıyoruz artık çok sıkılınca. Başka neler yapabilirim bilemiyorum arkadaşlar fikir verir misiniz lütfen? Oyunlar bittiği zaman hep mutsuz gibi sürekli mızmızlanıyor,bağırıyor🤦♀️