Oykuemir Doktor söylemişti aslında hem emzir hem sağ arz talep meselesi sütün gelmesi, ne kadar çok talep olursa o kadar süt iner demişti. Bilemedim.
Yiyorum aslında hepsini denedim.
Zamanla olacak bir şey mi bu süt, merak ettiğim o aslında.
Şuan yok gibi birşey