Canlar kızıma molfix marka bez kullaniyorum 4 aydır hiç islaklik olmamisti cildinde ama bi kac gündür islak geliyo elime cildi bez de aynı şekilde peceteyle test ediyom peçete islaniyo önceden 3 numara kullanırdı yenice 4 numaraya geçtik oda biraz büyük gibi acaba ondan mi olabailir bilgisi olan varmi yada böyle bi durumla karşılaşan yoksa bezi degistirecem🤯