TugbaAda Merhaba Tuğba Hanım, konuda uzman değilim keşke size daha çok şey yazabilsem ama kendim çok uğraştım okudum. Ben emmediği zaman sağdım, sanki bebeğim emmiş gibi 2-3 saatte bir 10 dakika, bence deneyin. Bebeğim 7 aylık bazen o da tutmak istemiyor o zaman da öyle yapıyorum. Bol su içiyorum günde 3 litre civarı. Facebookta emzirme akademisi adında bir grup var, oraya yazdım çok yardımcı oldular. Allah kolaylık versin.