sumeyyenur hayırlı geceler 😊 ilk doğum yaptıgım zaman bir arkadaştan ödünç almıştım makineyi, şimdi iade etmek durumunda kaldım ama ara ara ihtiyac duyuyorum. mochi pompayı kullanan/ yorumu olan var mıdır? veya önerisi olan bu konuda 😊
BirFincanKahve sumeyyenur mochi bende kullanyorum memnun kaldım göğsüne yerlestiriyorsun kendi kendine sagiyor sütünü hatta birinden emzirirken diğerinden sagarsan daha çok uyarılıyor göğüs. Sürekli tutmana da gerek yok vakumladigi için düşmüyor.. 🤗
Denizsu sumeyyenur e bebekten baby me marka aldım kullanışlı memnunum fiyatta uygun tavsiye ile almıştım
Gul07 sumeyyenur mochi süt toplamak İçin işe yarıyor göğüs çok doluysa çocuk emerken yada sağarken diğer göğüsü boşaltmak İçin tavsiye ederim fakat pompa değil bence o bende elektrikle lansinoh vardı fakat 7 yıllık felan ondan mi bilmem ama tam sağmıyor göğüsü boşaltmıyor lansinoh manuel olanını aldım çok memnunum bir arkadaşımda avent elektirikli kullanıyordu sütüm az diyordu manuel olanla sağdı çok daha fazla süt çıktı
Lidya-t sumeyyenur Dört aydır mochi kullanıyorum Bebeğim ilk ay emdi sonra reddetti sürekli sağıyorum mochiden çok memnunum. Hatta iki tane aldım 10 dakika da işim bitiyor. Sütümde azalma olmadı hatta arttı.
Polat2706 Lidya-t bende elektrikli sağımda iki göğüsten en fazla 30cc çıkıyor bu yüzden mama veriyorum. Alsam artar mı acaba benimde.
Alya26 Bende de lansinoh elektronik pompa var tekli memnunum cok acitmiyor. Eğer ki calismiyorsaniz ve zaman konusunda probleminiz yoksa tavsiye ederim.
kevsererturk sumeyyenur ben mochiden istediğim verimi alamadım maalesef. Tutturmak vs beni çok uğraştırdı. Ben e-bebekten baby plus aldım elektrikli cok memnun kaldım