Kader_gayhan Hayırlı akşamlar 5 aylık bebegım çok telıyor kafası sırtı neden olduğunu bilen varmı acaba herzamanda kilima açık ?
Canselsener Kader_gayhan bizdede ayni sorun var 5 ay 7 günlüğüz eller ayaklar kafası su içinde götürdüm doktora geçen hafta kan değerleri normal çıktı genetik olabilir dedi
Melindaninannesi Kader_gayhan benim kızım da 3 ay 10! günlük özellikle kafası çok terliyor yattığı yer ıslanıyor. Genetik de olabiliyormuş babasının kafası durduğu.yerde şıpır şıpır terler. Çünkü D vitaminini doğduğundan beri kullanıyorum. 🤷
Caglahorasan Bi doktora götürmekte fayda var ama bebeklerin ilk aylarda terleme bezleri çok fazla oluyor o yüzden de olabilir , annelik içgüdünü dinle birde klima çalışmasın pencerelerini aç ceyran yapmayacak şekilde
Kader_gayhan Caglahorasan Klima açmadığım zamanda öyle oluyor antalyadayım bide çok sıcak ne bıleyım hasta olacak dıye çok korkuyorum
Bllmn Kader_gayhan Caglahorasan çok sıcak evlerde klimasız durulmuyor biz de aylardır klima açıyoruz. Doktorumuz terlemesi daha kötü dedi, klima direkt vurmadığı sürece açın dedi. İnsanlar çok korkuyor klima bebeği çarpacak diye ama bu bi önyargı bence çok soğuk yapmadığınz sürece çok kurtarıcı
1986ayn D vitamini eksikliğinden diye biliyorum kafasinin arkasının terlemesi ve sürekli sıcak olmasi
Tugbadrsn Bllmn Ya tabikide öyle soğukta yapöazsınız Sonuçta biliyorsunuz d vitaminin kullanıypr musunuz ben bir arq kullanmadım inanılmaz arttı terlemesi şimdi biraz daha azaldı kullanmaya başladım doltor 2 yaşa kadar kulln dedi
Kader_gayhan Melindaninannesi Ozmn genetık diyelım bende d vitamını kullanıyorum vala bisey olmasında 🤲🏻🥰