Glndmkc Bebeğim 49 günlük geğiremiyor yani çok çok zor geğiriyor doktor emzirdikten sonra on beş dakika boyunca gazını çıkartıcaksın dedi ama yirmi dakika bile uğraşsam çıkarmıyor var mı bu sorunu yaşayıp çözüm bulan ?
aysunakin Glndmkc benimkide öyleydi şuan 3 aylık oldu artık ağzından gazını çıkarıyor yavaş yavaş ama geceleri yine çıkarmıyor maalesef zamanla o da düzelir diye umuyorum Bide göğsüme yatırıyorum yüz üstü o debelenirken çıkıyor gazı ağzından sende deneyebilirsin
Glndmkc aysunakin çok denedim aslında gündüz yine bir şekilde çıkıyor da gece gerçekten çıkmıyor ağızdan anlayamadım
Caglahorasan Gaz damlası kullanabilirsin sap simlex birde bioagia diye damla var çok rahatlatır , emzirme öncesi 3 er damla ver
Glndmkc Caglahorasan nurse harweys kullanıyorum ama sap simlex’i de çok duydum nurse hiç birşeye yaramıyor