Dilara_Ada5747 Her mamanın içinden çıkan koyma kaşıklarının aldıkları ölçüler aynı mıdır ( mesela sma kaşığıyla aptamil mamasından koysam olur mu ) biraz karışık anlattım umarım anlarsınız nasıl anlatıcamı bilemedim😣
Deletedmom60 Dilara_Ada5747 bilmiyorm ama hipp kullanıyorum üstünde mamanın içinden çıkan ölçeği kullanıj yazıyo
1mom1baby Dilara_Ada5747 6 ayri mama kullanmıştım hepsinin kaşığı ayni boyuttu 2sinde sekil değişikti o kadar sma aptamilde kullandım koyabilirsin
Keyifbebesi Mama hazırlamak çok önemli kendi ölçeği fazla olmayacak şekilde su konularak hazırlanır hazırlanmaz tüketilmeli bence her mamanın kendi kaşığını kullanın
Sadiyealp Dilara_Ada5747 aynı değil canım fark ediyo 🤦♀️ mama kullanan bi anne olarak 3 4 mama değiştirdik hepsinin farklı
Sadiyealp Dilara_Ada5747 aynen değişiyo canım mesela yanlış hatırlamıyorsam hero baby veya bebelaac ın kaşığı büyük ben bebelac gold kullanıyorum o buyuk kaşıkla katınca mama çok oluyo ve şekerli gbi oluyo fazla geldiği için
whitepearlsmother Dilara_Ada5747 bende biberonların cc miktarında takılı kalmıştım cam biberonun 90 cc ile plastik aynı değildi şaşırdım 3 hafta plastikle suyu fazla bi mama mı verdim diye çok düşündüm ama gün geçti bi kere bence farklı değildir ama bilen birinin söylemesi iyi olur aptamilin kaşığı pembe aynı gördüm bebelacın sarı kaşığıyla kıyaslayarak söylesim yanlışım varsa kusura bakmayın 😊
Agustosbocegi Dilara_Ada5747 cok az milim degisiyo farkedilmez bile cunku biberonlarda degisiyo bende wee baby ve lansinoh biberonlari var birinde 25 cc gosterirken birinde 30 cc ye yakin gosteriyo
Dilara_Ada5747 Agustosbocegi evet onu bende farkettim bizdede iki değişik biberon var o sekilde çıkıo