Altun 2.ayda kalça usg çektirmiştik. Tip 2 çıkmıştı, açı derecesini hatırlamıyorum.bandajı 2 ay kullandı. Biz de hiç çıkarmadık. Dışardan çok müdahele etmeye çalıştılar.çok bacakları ayrık kalır, yok üstüne basamaz falan. Hiç dert etmeyin. Gayet sağlıklı ve normal oluyorlar :)