Asli1453 Kızlar bebegim 2 aylık günde 2 defa mama veriyorum emziriyorum kakasını 5 gün felan yapmıyor ben müdahale edince yapıyor acaba ben müdahale etmesem kendi yaparmı
Aksumervenur Asli1453 gaz damlası kullanıyor musunuz bağırsaklarını düzenlemesi için, bence bir de kendi haline bırakın bakalım yapacak mı, öyle alıştırırsanız tembelleşir hep sizden bekler
whitepearlsmother Asli1453 tamamen emdiğinden emin misiniz bi de sağıp vermeyi deneyin keşke bu uyarma işine girmeseniz bi de mamanın içine bi çay kaşığı zeytinyağı koymanızı öneririm
Karakas Asli1453 kullandığınız mama ile alakalı olabilir piyasadaki bir çok mama maalesef ki kabız yapıyor
Prensesminik42 Bi saglık ocagına götür derimm. Veya 1çay kasıgı zeytin yag vere bilirsin emzirmeden önce
Asli1453 Prensesminik42 ilk ay kendi çok rahat yapıyodu ama şimdi yapmıyor pazartesi 2.ay aşımız var sorayım bi saol cvp verdiginiz için
Prensesminik42 Asli1453 benim bebwgim dogustan beri zor yaptıgı için. Hastane deki hemsiremiz demişti çay kasıgı ile az bişy içire bilirsin die suan 4 ay 15 gunluk.hergun 1çay kasıgı veriyorum. Zeytin yagı ile karnına masaj yap hem gazı çıkarır hemde bgırsak hareket gecebilir
Asli1453 Aksumervenur zinco aldım canım ama çok vermiyorum bende diyorum kendi halibe bırakayım belki yapar diyorum ama yapmassa daha zor olur diye müdahale ediyorum ama bundan sonra öyle yapıyım inşallah kendi yapar
Aksumervenur Asli1453 bıogaia diye bir daöla var düzenleyici gece yatmadan 5 damla da onu verirseniz faydası olacaktır mutlaka
whitepearlsmother Asli1453 bi de mamayı fazla da vermiyomuşsunuz kaç kere emiyo bence sizden sütü tam alamıyo
whitepearlsmother Asli1453 koyuluğu nasıl ben mesela bebelac 1 kullanırken anne sütünün kıvamındaydı 2 numara daha koyu idrarı falan nasıl yada çıkan büyük çişi çok mu katı
RuzgarMommys Hangi mamayi kullanıyorsunuz? Biz de meme mama seklinde gidiyoruz mama hipp kullanıyoruz günde 1 2 kere mutlaka kakasini yapıyor hipp sindiirmi kolay bi mama tavsiye ederim
sevgiic Asli1453 biogaia kullanabilirsiniz bagirsaklari hareketlerini duzenliyor ben kullaniyordum duzene girmisti hergun yapiyordu
Tugbadrsn Asli1453 Sen müdahale etmemete çalıl yoksa oyle alışır sürekli o şekilde kakadını yapmak ister aman dikkat ama doktorada git 5 gündür yapmıyor diyorsun bide küçük aptamil mi kullanıyorsun
Ayselimmm Sabah aç karnına bi kaç damla zeytinyağı ver faydası olur. Benim bebeğimde 2 ay 17 günlük aynen senin gibi mama meme gidiyoruz kullandığımız mama da SMA damla olarak da hem zinco hem biogia kullanıyorum çünkü bebeğim kolik