Bukoo kızımda olmuştu 7aylikti doktor mantar dedi .kizim in ağzı çok akıyordu ama öyle böyle değil boynu her an ıslak kalıyordu önlükler yıkamaktan yıpranıyordu yenilerini alıyordum sürekli. Travozol merhem yazdı doktor çok iyi geldi 2gunde iyileşmeye başladı. O günden sonra pişik olduğunda da onu kullandım doktor kullanabilirsin demisti günde 1kere kullanıyordum. Ertesi güne pişik yok oluyordu. Doktorunuza danışın kullanabilirseniz çok iyi gelecektir suyla bezle gitmiyor malesef