Bitikmomi Asl2128 bi fizyoterapiste veya çocuk doktoruna danışmanızda fayda var bence her bebek farklıdır uzman görüşü almak daha mantıklı
demirboy Asl2128 bebeğinizi kontrollere götürmediniz mi dr bakardı gitseniz. Elleri sürekli mi yumruk
Deletedmom14 Asl2128 3 aylıkken açtı galiba benimki .sıkmaktan kıpkırmķzı yapardı. 10 aylık için normal değil sanki ya .ama her çocuk da bir olmuyor işte. Belki öyle güvende hissediyordur kendini .gittiniz mi doktora
dunyam2020 Asl2128 foto atsanız nasıl acaba sıkıyoöu ıcerı dönuk mu duruyor hiç açmıyormu açmaya calısınca duz kalıyormu tekrar ocerımı kıvrılıyor