Öncelikle merhaba güzel anneler. 1 ay 4 günlük oğlum 3 gündür kaka yapmıyor. Anne sütü ile besleniyor sadece çişte bir problemimiz yok ama dediğim gibi 3 gündür kaka yapmıyor gazını rahat çıkartıyor. Uyanık kaldığı sürelerde çok huysuz ağlıyo. Sebebi ne olabilir başına gelen anneler yardımcı olabilirmi çok çaresizim 😢😭