Bugün ismini hatırlamadığım bir anneden alıntı
“şöyle anlatayım basitçe, tvdaki görüntüler piksellerden oluşur. Pikseller bebeklerin stres hormonlarını tetikler ve bebekleri strese sokar. İzledikleri görüntüler (çizgi film bile olsa) rüyalarına girip onları korkutabilir. Ayrıca uzun saatler tv izleyen bebeklerde çeşitli gelişim gerilikleri oluşabiliyor. Çünkü neden merak edip gelişmek istesin ki, tv ekranı yetiyor zihnini oyalıyor. Merak edip deneyimlemek istemez, uğraşmaz. Daha bir sürü sebeplerle tv zararlıdır. Ne kadar geç tanışırsa o kadar iyidir. Tıpkı rafine şeker gibi, elbett”
Bence mutlaka araştırılmalı ve izletip izletmemeye öyle karar verilmeli. Önemli bir konu.