Mrv-_- Sekerlik14 sindirimle alakalı olabilir ya sindirmesi gerekenden fazla gıda alıyordur ve fazlası çıkıyordur ya da yediklerini sindiremiyor, kilosu normalse çok endişeye gerek yok bence ama muhakkak doktorunuza da danışın.