Nur92 Arkadaşlar yeni anneyim ilk bebeğim emzirmeye çalışıyorum ama bebeğimin doyduğunu ya da göğsümün tam olarak boşaldığını anlayamıyorum bazen bebeğimi bir süre emzirdikten sonra kusuyor ağzından süt akıyor bu doyduğu anlamına geliyor bilemiyorum
Yagizemine Nur92 iki gogsunuzude yarım saat emerse doyar 15 dk birini 15 birini bebim bebegim fazla emdiginde kusuyodu
Cinarbebek Nur92 Genelde Fazlasını çıkardığı söylenir, ben de 26 günlük anneyim 😃 pek bilgim yok. Meme+mama yapıyoruz biz çünkü sütüm yetmiyor
Cinarimm Nur92 banada doymustur fazlaligini cikartiyorlar demislerdi aylarca oyle oldu.yeri geldi sutu cikardi yeri geldi kesik kesik kustu. doktorumuzun yaninda sutu cikarinca boyle kusuyormu hep dedi genelde boyle deyince reflu belirtisi demisti. Ve oyleymis ilac kullandiktan sonra sukur gecti o sekilde kusmalar . Takip edin nasil kustuguna bakin. ben fazlalaligi cikiyordur diyenlere inandim onemsemedim aman siz ihmal etmeyin .
Hohomoromu Nur92 Reflüsü oldugu ıcn kusuyor olablr canım yenıdogan bebeklern mide kapacıkları tam gelısmemıs oldugu ıcın acık oluyrms bjraz buda mıdesıne gıdenı gerı getırıyormus cocuk dr u soylemıstı basınn altını bırwz yuksek tut emdikten sonra yataga koyunca muhakk yan yatır tabı 😊
TanjuveAnnesi Cinarbebek canım ne kadar mama veriyosun benımkıde 25 günlük bu gece ilk kez mama verdim 60 cc çok mu olmuş bide bebelac gold aldım onu çok önermişler burda sen hangi mamayı veriyosun
Brglbray Bebişler doysa da doymasada emerler ilk zamanlar yani sürekli emmek istediğin de acaba doymuyor mu diye düşünme öncelikle daha sonrada onların mideleri şuan çok küçük yani göğsünü boşaltabilecek kadar büyük değil ki 5 aylık oğlum benim göğsümü yeni yeni boşaltmaya başladı öyle diyeyim. Eğer sadece süt çıkarıyorsa kusarken emdiği fazla geliyordur yani fazla emiyordur seni. Eğer peynirimsi kusuyorsa o da emdiği sütün yararlı olanlarını almış geri kalanını çıkarmıştır kaka veya kusma ile atarlar. 😇
Nur92 Brglbray sağım yaptığımda en fazla 70 cc çıkıyor iki göğsümden de yani bebeğimin beslenme ölçüsü kadar boşaltabilir diye düşünmüştüm memeyi zaten içeceği kadar süt var yani
Bsrerkk Brglbray ay içim ferahladı sanki 2 günlük anneyim daha çok yeniyim sürekli başımda birileri bu çocuk doymuyor aç deyip duruyorlar dün akşam eşim dayanamadı gitti mama aldı ama vermedim sütüm biraz az sanırım ama çoğalır sonuçta 2 günlük taze anneyim dimi 😁
Zeynep1218 Brglbray kusması konusunda bende öyle biliyorum kesik kesik ve peynirimsi şekilde kusuyosa doyduğunu gösterirmiş fazlasını atarmış benim oğlumda çok kusuyoda🙈😊
Brfngnc Bsrerkk canım bana da herkes öyle diyordu yok yaramıyo yok sütün vitaminsiz yok sütün yağlı değil yok sütün az vs vs. Bide benim oğlum 1.460 gr doğdu 50 gün küvezde kaldı o süreçte 3 saatte 1 sağıyodum 150cc çıkıyodu ikisinden çok şükür sütüm hala da çok ama herkes psikolojimi bozmuştu en sonunda oğlum eve gelince öyle güzel kilo almaya başladıki milleti utandırdı 🤗 uzun lafın kısası milleti boşver sen ağzı olan konuşuyor çarp onların ağzınlarına bi taneee 🤗
Brglbray Bsrerkk kız 2 günde kimin stü fışkırarak çıkmış dinleme sen kimseyi verme mama doktorun demedikçe sen bol bol emzir benim sütüm de ilk gün gelmesi ikinci gün azar azar geldi
Lavitaebella Bsrerkk sakın mama vermeyin ya da en azından sadece kendiniz karar vermeyin,doktorunuza danışın. Onların tek refleksi emme şuan o yüzden sürekli aranma ve meme istemeleri aç demek değildir.
Bsrerkk Brfngnc gözün aydın 😁 maşallah öyle yapmaya çalışıyorum ama insan etkileniyor gene de ne kadar süre süt sağıyordun canım bende biraz artsın diye sağmak istiyorum
Brfngnc Bsrerkk 15er dakika iki göğsümü sağıyordum bazen 3 saatte bir bazen 2 saatte bir tek tavsiyem bol bol dinlen ve duş al ikiside sütünün gelmesine çok yardımcı olucaktır. Bol bol su içmende hem senin hem bebişin hemde sütün için çok iyi olucaktır sürekli su iç ihmal etme
Bsrerkk Brglbray evet bugün düne nazaran biraz daha fazla çok şükür dinlemedim zaten ama insanın aklına da takılıyo acaba doymuyor mu diye
Bsrerkk Brfngnc içmeye çalışıyorum normal Doğum yaptım sürekli wc çıkmak biraz sıkıntı bu aralar biraz ağrım var inşallah bi kaç güne geçer 🙏
Zeynep1218 Bsrerkk seninki yeni anne olmanın tatlı telaşları😇 ve annelik kaygıları🥰 bi çok anne yaşamıştır bende yaşadım doğum yaptım eve geldim bebek ağlıyo diye sütün yetmiyo dediler babası gece mama aldı geldi ağlaya ağlaya verdim ertesi gün emzirdim ilk gün sdc 1 çay kaşığı kdr olurmuş meğer süt bebek emdikçe süt gelirmiş şimdi 56 günlük oldu oğlum emiyo ve gayet güzel gelişimide tavsiyem etrafı kesinlikle duyma annelik önceden öğrenilen bşy değil bebeğinle öğreniyosun en güzel günlerini kimsenin zehir etmesine izin verme bebeğinin anneliğin keyfini çıkar😉 Allah bağışlasın evladınızı evlatlarımızı❤️
Bsrerkk Zeynep1218 amin inşallah hepizinkini aslında dinlemiyorum ama insanın aklına da takılmıyor değil dediğin gibi şimdi heyecan var stres te oluyo herkes başka şey diyince zamanla oturucak inşallah bide normal Doğum yaptım ben dikişler ne zaman iyileşiyor bileğin var mı bugün biraz zonkluyor:/
Zeynep1218 Bsrerkk insan etkileniyo evet malesef ama zamanla duymamayı takılmamayıda öğreniyo ve alışıyosun😉valla herkesin iyileşme süresi farklıdır illaki bende normal doğum yaptım 3 dikişim vardı doktorum bi fısfıs şişeye batikonla suyu karıştır her tuvalete gittiğinde dikişlerine sık demişti öyle yaptım 15 20 güneydi sanırım iyileşmişti çok hatrlayamadım şimdide sen 2 gün oldu diyosun daha çok erken zamanla iyileşir merak etme😊🤗
Bsrerkk Zeynep1218 ağrı oluyor oturamıyosun yatamıyosun hamileliğim çok rahattı çok şükür 🙏 ama lohusalık ilk günden etkiliyor insanı 😆
Selma42 Bsrerkk ilk süt indiğinde göğsün siser hassaslaşır. İlerki günlerde bu şekilde sis olmayacak 2-3 ay sonra göğsün iyice yumuşayacak. Bu şekilde olunca artık süt yok sanıyorlar ama sütun göğüsteki şişlikle alakası yok. Göğüsler terbiye olduğu icin bebek emdikçe süt üretecek. İlerde sen stres olmadan ben söyleyeyim dedim😉 kendine güvenini hiç bi zaman kaybetme
Zeynep1218 Bsrerkk ağrı olur evet benim çok batıyodu geriliyodu dikiş yerlerim dediğin gbi tam oturamıyodum yatamıyodum yarı yatar pozisyonda yada ayakta dolanıyodum ama çok sürmez geçecek rahat ol sana tavsiyem batikon sür yada suya katıp taharetlen etkisi oluyo hmn iyileşmede
Kaplan54 Bsrerkk bende normal Doğum yaptım üç dikişle dediğiniz gibi hamileliğim çok rahattı ama dikişler az olmasına rağmen beni benden almıştı ama bir hafta on güne hiç bir şey kalmıyor İnan’ın ozaman daha rahat daha güzel şekilde ilgileniyor insan çocuğuyla