[silindi] 46 günlük bi bebeğim var altı temiz karnı tok gaz damlası verdim gazı çıktı ama çok ağlıyoo ateşi falanda yok ilk bebeğim napabilirm
yigit57 [silindi] seni istiyor olabilir. Kucağına al sakinleştir. Bebekler sadece açken ya da altı kirliyken ağlamaz .korkunca ağlar, sıkılınca ağlar, güvensiz hissedince ağlar, seni hissetmek istediğinde ağlar. Sakin ol sarıl ve sakin sakin onunla konuş.
begm7 [silindi] geçecek bu günler hiç korkma atak geçiriyorlar büyüme atağı bebekler için çok zor bir uyanıyor çok başka bir gezegende buluyor kendini bazen yaşadıkları gördükleri küçücük bünyesine fazla geliyor ama İnan büyüdükçe daha kolay sen panik olup üzgün olma hissediyorlar çünkü sakin ol ve her geçen gün daha kolay olacağına hep inan
Mom091 [silindi] kucağınıza alıp sevin. Hafif bir ninni mırıldanın. Yanağını okşayın, sırtını sıvazlayın. Küçük adımlarla evin içinde tur atın. Ah mis gibi bebek kokusu geldi burnuma🥰
Ruki yan yatir piş piş de hep elinlede sırtını sıvazla beenim oyle sakinlesiyo bizde 1 ayligiz benimki sakinlesti cok sükür bazi bebeklerdede cadi saati varmis seninkide oyle olabilirmi acaba
yigit57 [silindi] çok minikler onlar bir şeyi alışkanlık haline getirmek için defalarca yapmak gerekebilir , biraz daha dene. Yiğit uyandığında 2-3 sn içinde etrafında birini görmezse nasıl iç çekerek ağlama krizine giriyor anlatamam. Ama hemen yanına gelip kucağıma aynı pozisyona alıp kulağına fısıldar gibi annen hep yanında korkma oğlum diye defalarca söylüyorum. Eskiden 10 dk da sakinleşmezdi artık 2-3 söyleyince gözümün içine bakıp gülmeye başlıyo. Alıştı. Sende kendine göre bir rutin yaratabilirsin. Düzeliyor sabır inşallah.
[silindi] Mom091 yaaa evet bazen gözlerimi kapatıp kokusunu içime çekiyorum ve şükrediyorum bu hayattaki en güzel koku